Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Mikkeller "Single Hop Ipa" series :: 4 ακόμη λυκίσκοι !

Η πειραματική σειρά της Mikkeller, η "Mikkeller Single Hop Ipa" series, έχει σκοπό να φτάσει τις 18 "single hop" ετικέτες όπως είπαμε και σε προηγούμενη δημοσίευση.
18 ξεχωριστές IPAs με διαφορετική ποικιλία λυκίσκου στην κάθεμια από αυτές! Μετά τις Simcoe και Bravo άλλες 4 ετικέτες της σειράς πήραν το ΟΚ για να βγουν στο εμπόριο :

Mikkeller Challenger, 6,8% ABV


Mikkeller Amarillo, 6,8% ABV


Mikkeller Centennial 6,8% ABV


Mikkeller Cascade , 6,8% ABV

1 σχόλιο:

  1. H Amarillo είναι απλά απίστευτη.
    Τρομερή εμφάνηση με τον αφρό να μένει 2 δάχτυλα καθ'όλη τη διάρκεια και με ένα όμορφο χρώμα βαθύ πορτοκαλί του χαλκού

    Άρωμα και εδώ πολύ καλό με την όμορφη μυρωδιά του λυκίσκου και φρούτων , κυρίως μου έδινε μια αίσθηση ροδάκινου και άλλων τροπικών φρούτων ίσως μάνγκο;

    Γεύση πολύ καλά και εδώ με τον λυκίσκο να δένει πολύ όμορφα με τα φρούτα κυρίως και εδώ είχα την αίσθηση ροδάκινου. Λίγο πικρό αλλά όσο πρέπει. Απο αίσθηση είχε πικρή και η υφή της παχύρευστη (αυτό που λένε και οι άγγλοι oily).

    Επίγευση απλά απίστευτη ίσως επειδή δεν έχω δοκιμάσει και πολλές μπύρες τέτοιου επιπέδου , αλλά μου άφισε μια επίγευση πολύ όμορφη , πίκρα η οποία φεύγει γρήγορα και σου μένει πάλι ο λυκίσκος και το ροδάκινο. Αλλά το εντυπωσιακό για εμένα είναι οτι μου έμεινε και μετά απο 15 λεπτά η επίγευσή της στο στόμα.

    Μια πολύ ωραία και ισορροπιμένη μπύρα (απο την μικρή μου εμπειρία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή