Ένα απολαυστικό μπυρο-άρθρο που αξίζει να διαβάσετε δημοσιεύτηκε πρόσφατα από τον Christopher Solomon στο site The Atlantic. Αφορά ένα συνοικιακό μινι μαρκετ (αυτό που οι Αμερικάνοι ονομάζουν convenience store) στο Seattle, το Super Deli Mart, το οποίο έχει καταφέρει μέσα σε τρία χρόνια να γίνει ο αγαπημένος προορισμός για πολλούς μπυρόφιλους της περιοχής. Πώς; Ο 38χρονος κορεατικής καταγωγής ιδιοκτήτης που αγόρασε το μαγαζί το 2009, όχι μόνο ξεκίνησε να φέρνει craft μπύρα προς πώληση αλλά κατάφερε και πήρε άδεια εστιατορίου για την επιχείρησή του, ώστε να μπορεί να σερβίρει φρέσκια ποιοτική μπύρα draft στους πελάτες του! Όλα αυτά μέσα στο μινι μάρκετ! Όπως αναφέρει και ο ίδιος, ''Why not pour beer so people could taste first? Would people
pay 11, 12 bucks a bottle if they didn't know what it is?''
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, οι πωλήσεις του μινι μαρκετ εκτοξεύτηκαν, ο ιδιοκτήτης τρίβει τα χέρια του και το μαγαζάκι έχει φέρει την τοπική κοινότητα πιο κοντά, αφού έχει γίνει μέρος συγκέντρωσης των περίοικων για να τα πούνε και να πιούνε μία (και περισσότερες) μπύρες! Πλέον, στο Super Deli Mart καταναλώνονται 25 kegs την εβδομάδα (!) ενω ανάμεσα στις draft ετικέτες που έχει κατορθώσει να φέρει ο δαιμόνιος ιδιοκτήτης του περιλαμβάνονται μπύρες της Stone, Dogfish Head, Deschutes και Port Brewing! Το αποκορύφωμα ωστόσο ήρθε τον περασμένο Μάρτιο, όταν στο συνοικιακό μινι μάρκετ κουμπώθηκε keg μίας εκ των πιο πολυσυζητημένων και σπάνιων ετικετών στον κόσμο: Pliny the Younger από τη Russian River! Εντυπωσιακότατο, αν μη τι άλλο, ειδικά αν αναλογιστείτε ότι σε ολόκληρη την πόλη του Seattle μοιράστηκαν μόλις περι τα 20 kegs της εν λόγω μπύρας...
Ολόκληρο το άρθρο ''A postmodern Elks Club serving some of the world's best beer'' μπορείτε να το βρείτε εδώ
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εντυπωσιακό δε θα πεις τίποτa Δοκιμε !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα "κουφά" μόνο στην Αμερική μπορούν να συμβούν ... στη χώρα που επτρέπει τον καθε της γης κολασμένο από καθε γωνιά του πλανήτη να εχει μερίδιο και δικαίωμα στο όνειρο !!
Πολύ ενδιαφέρον και πολύ καλογραμμένο το άρθρο που ξετρύπωσες Δόκιμε. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, ένα μικρό μαγαζί με καλούδια όλα των ειδών που στόχευσε και πέτυχε στην όλο και αυξανόμενη αγάπη των Αμερικανών για ποιοτική craft beer, αλλά και όλων των τοπικών beer aficionados που σπεύδουν σε κάθε νέο απ' τα κορυφαία kegs που κουμπώνουν στο super deli, αλλά και στα events που οργανώνει ο πανέξυπνος αυτός Αμερικανο-Κορεάτης :)
Μου άρεσε επίσης η φιλοσοφία του για το μαγαζί, το οποίο το θέλει να παίζει το ρόλο του πυρήνα συνεύρεσης των ανθρώπων της γειτονιάς και το οτι δεν θέλει να βάλει τηλεόραση ακριβώς για να μην σταματήσουν αυτοί οι άνθρωποι να μιλάνε μεταξύ τους :)
@Mixos: Sth Thessalonikh den tha epiane les? Epeidh exw kati lefta sthn akrh... Dipla apo tis Lacta kai ta patatakia, tha exw koutes me p.x. Black Tokyo Horizon... :))
ΑπάντησηΔιαγραφή@Chalice: Akribws! H filosofia tou idiokthth, mazi me tis stathera logikotates times tou, deixnoun oti pisw apo th daimonia epixeirhmatikothta tou krybontai kai agnotera kinhtra, opws h agaph tou idiou gia thn kalh mpyra kai thn topikh koinothta.
Ωραιος Dokime πολυ ωραιο το αρθο που μας μετεφερες απο το theatlantic.com. Οντως πολυ ομορφο και αγνο αυτο που γινεται στο super deli και το πιο σημαντικο ειναι αυτο που αναφερεται στο αρχικο αρθο οτι δηλαδη....BEER = FRIENDS...
ΑπάντησηΔιαγραφή