Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Simon Weißbier mit feiner Hefe

Εκει περα στην βορεια Βαυαρια κ πιο συγκεκριμενα στο χωριο Lauf an der Pegnitz

της Φρανκονιας,  λαμβανει χωρα εδώ κ πολλααα..χρονια μια τοπικη υπαιθρια αγορα τροφιμων,ποτων κ λοιπων καταναλωτικων αγαθων.

Ο John Simon λοιπον το 1875 αγορασε τα δικαιωματα ενός εξ αυτων (των υπαιθριων καταστηματων) κ επικεντρωθηκε στην παραγωγη κ πωληση μπυρας.
Του πηγαν δεξια τα πραμματα,ηταν μερακλης κ αυτος από οτι φαινεται κ συντομα αυξηθηκε η ζητηση κ κατά συνεπεια η παραγωγή ζυθου.


Το 1930 η ζυθοποιια (Simon) πλεον υπο την επιβλεψη του γιου κ νεου αφεντικου George Simon αποκτα δικο της χωρο στην συγκεκριμενη αγορα οπου λειτουργει ως εδρα εως το 1957.Τοτε ο εγγονος Carolus Simon κατασκευαζει νεες εγκαταστασεις παραγωγης κ εμφιαλωσης ζυθου οι οποιες συνεχιζουν εως κ σημερα να μας τροφοδοτουν με 3 ειδη ποιοτικης μπυρας ακολουθωντας πιστα την παλια αυθεντικη συνταγη μερος της οποιας θα δοκιμασουμε αμμεσα κ θα παραθεσουμε τις εντυπωσεις μας.

Ανοιγω το ρετρο μπουκαλι κ παρατηρω το εντονα σκουρο καφε χρωμα της να ρεει στο απλο μα διακριτικά ομορφο ποτηρι.
Αρωματα εσπερειδοειδων κ δημητριακων γαργαλουν την όσφρηση μου ενώ ενας απιθανος -σε διαρκεια κ συνοχη- αφρος μπεζ χρωματος στολιζει κάθε μου γουλια.
Δροσερη,φρουτενια θα ελεγα η γευση της με ιχνη λυκισκου κ ανθρακικου ενώ συντομη είναι η επιγευση της με νοτες ανθρακικου κ υποψιες μελιου..??
Σε οριακα επιπεδα ως προς τις ανωτερες τιμες το ποσοστο αλκοολ της 5,4%.
Γενικα προκειται για μια τιμια σταρενια που αξιζει να την προτιμησει κανεις στο γευμα του κ όχι μονο.
Βαθμος 7/10

Ηδη εισαγεται στην χωρα μας τοσο σε φιαλη οσο κ σε βαρελι στη Σαλονικη .Θα θελα να ακουσω κ την αποψη οσων την εχουν δοκιμασει.
(αντε καιρος είναι να γραψουν κ εδώ τπτ,όχι μονο στα φορα των Φραγκολεβαντινων…οντας ''φευγατοι''... )
Κατι που νομιζω αξιζει να σημειωθει είναι πως η ενώ μπυρα ειχε ληξει από τον περασμενο Μαιο δεν παρατηρηθhκε κανενα σημαδι αλλοίωσης. Το γραφω αυτό διοτι στο παρελθον εχω δοκιμασει μπυρες κοντα (πριν) στην ημερομηνια ληξεως κ ηδη εχουν χασει πολλα από τα χαρακτηριστικα τους.

Ευχαριστω από καρδιας τον αγαπητο BeeRocker για την ευγενικη χορηγια της μπυρας κ του ποτηριου ως δωρακι!!

1 σχόλιο:

  1. Πήρε φόρα ο Γιώργης και δεν σταματάει να ποστάρει αυτό τον μήνα !! Φου του σου μπρε !! Φου του σου !

    Πράγματι την έχουμε εδώ και κανα χρόνο εδώ πάνω στο Σαλόνικα, μιας και την εισαγει ο Χριστόδουλος από το Γερμανικό και την έχουμε τσακίσει να την πίνουμε βαρελίσια κυρίως. Χθες μάλιστα την ξαναήπια αφού βρέθηκα εκεί μετά το ματσάκι!! Σε μπουκάλι βέβαια την έχω πιει μολις 2 φορές!

    Εμένα πάλι Γιώργαρε μου βγάζει πολύ μπανανίλα ( στο βαρέλι πάντα) ... μακάρι να μου έβγαζε πιο όξινα πράγματα !! Τα εσπεριδοειδή ασφαλώς μου βγαίνουν, αλλά έπονται της μπανανας! Αν έλειπε αυτή η έντονη μπανανίλα ( τσιχλόφουσκα μπανανα για την ακρίβεια) θα την έπινα σίγουρα πιο συχνά!!

    Σε κάθε περίπτωση το αρκετά malty σώμα της προσδίδει αρκετά points σε αυτή την μπύρα! Ξαναλέω... μιλάω για βαρέλι... Το μπουκάλι έχω να το πιω πολύ πολύ καιρό!
    εγώ πάντως θα της έδινα κατιτις πιο πάνω !!

    Όταν ανέβεις πάνω Γιώργη θα την δοκιμάσεις κι εσύ σε βαρέλι και θα κάνεις την σύγκριση !!

    Prost ... !!! Μη ξεχνιόμαστε .. αύριο αρχιζει το oktoberfest !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή