Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

International Beer Challenge 2013 : Διακρίσεων συνέχεια για την Septem Μικροζυθοποιία

Με 6 μετάλλια (2 χρυσά, 2 ασημένια και 2 χάλκινα) επιβραβεύτηκε για την καταπληκτική ομολογουμένως προσπάθεια που κάνει τα τελευταία χρόνια η Septem Microbrewery στα φετινά IBC (International Beer Challenge) Awards 2013 στο Λονδίνο. 

40 κριτές ανέλαβαν δράση σε αυτόν τον 17ο διαγωνισμό του θεσμού που ήταν και ο πιο δύσκολος σε σχέση με άλλες χρονιές, αφού η συμμετοχή εκπροσώπων από 33 χώρες ήταν πολύ δυναμική και υψηλών προδιαγραφών, τόσο στα επιμέρους είδη της μπύρας όσο και στο Design and Packaging.



Χρυσό στην κατηγορία Pale Ale για την Septem Friday's Pale
Xρυσό στο Design& Packaging για την Septem A.C.E.
Ασημένια για τις Septem Honey & Septem ACE
Xάλκινα για τις Septem Porter & Septem Pilsner




Leading beer producers from across the globe are celebrating after dazzling a demanding judging panel of industry legends and scooping medals in the world’s most prestigious beer competition, the International Beer Challenge 2013.
This year’s challenge was the 17th annual event and saw a record number of entries and we invited 40 judges to London to help us decide the medal winners.

Entries arrived from 33 countries, including such exotic nations as Zimbabwe, Vietnam, Lesotho, Tanzania, Uganda and South Korea.
“A medal of any colour from the International Beer Challenge is cause for celebration. Those that claimed golds are, therefore, in the judges’ opinion, exceptional beers that really deserve to be sought out.”


Δείτε όλες τις διακρίσεις στο επίσημο site του 

Από εμάς, πολλά Συγχαρητήρια κι ευχόμαστε 
ανάλογες διακρίσεις και στο μέλλον !

1 σχόλιο:

  1. Πολλά μπράβο στην Septem και στους Λονδρέζους που αναγνωρίζουν την προσπάθεια της για καλύτερη μπύρα στην Ελλάδα. Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή